Виховна робота

Девіз виховної роботи                                                     

                    “Я – особистість”

03

Напрямки виховної роботи:

  • формування стійкої мотивації здорового способу життя,
  • громадське виховання,
  • національно-патріотичне виховання,
  • превентивне виховання,
  • фізичне виховання,
  • художньо-естетичне виховання,
  • трудове виховання,
  • екологічне виховання.
  • родинно-сімейне виховання,
  • розвиток учнівського самоврядування .

 

08

Система виховних завдань:

  • формування загальношкільного колективу на засадах учнівського самоврядування;
  • створення умов для особистісного розвитку учнів, їх адаптації у суспільстві, професійного самовизначення, розвитку мотивації до пізнавальної та творчої діяльності;
  • забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних і власних інтересів;
  • формування національної самосвідомості і людської гідності;
  • формування політичної та правової культури, усвідомлення взаємозв’язку між
  • індивідуальними правами та свободами і громадською відповідальністю;
  • виховання духовної культури особистості то створення умов для вільного формування власної світоглядної позиції;
  • утвердження принципів  загальнолюдської моралі;
  • надання необхідних знань щодо формування вмінь та навичок індивідуального розвитку особистості;
  • розвиток вмінь самостійного долання життєвих труднощів, узагальнення життєвого досвіду, вміння діяти на користь собі та оточуючим;
  • збереження і зміцнення морального і фізичного здоров’я, формування культури здорового способу життя;
  • сприяння усвідомленню учнями самоцінності та індивідуальності кожної особистості;
  • формування ціннісного ставлення до навколишнього світу, до історичної і культурної спадщини українського народу і своєї родини

 

05

Психолого-педагогічна проблема

Сприяння розумінню підлітками переваг здорового способу життя; профілактика тютюнопаління, вживання алкогольних напоїв, наркотиків.

Учні школи беруть активну участь в районних, міських та обласних конкурсах, фестивалях.

Серед заходів, традиційних для школи, слід відзначити такі: 

–        День боротьби зі Снідом;

–        День боротьби з курінням;

–        День боротьби з туберкульозом;

–        Зустрічі з лікарями – спеціалістами: офтальмологом, гінекологом, наркологом, педіатром;

–        Загально-шкільні спартакіади;

–        Випуск тематичних стіннівок «Здоров’я – найвищий скарб»;

–        Конкурси плакатів «Обери життя»;

–        Конкурс фоторобіт «Молодь за здоров’я»;

–        Місячник  «Молодь за здоров’я»;

–        Міні-лекції з профілактики  інфекційних та простудних захворювань; отруєння грибами; 

Тренінги:

–        «Зняття агресивності»;

–        «Розвиток комунікативних навичок спілкування»;

–        «Профілактика правопорушень»;

–        «Вибір життєвої позиції»;

–        «Ми – проти Сніду, ми – за життя»;

–        «Твоє життя – твій вибір»;

–        Мозкова атака «Твоя самодисципліна, воля, саморозвиток»;

–        Практикум з батьками: «Динаміка зловживань психотропними препаратами, алкоголем в підлітковому віці. Профілактика, причини та наслідки наркоманії та алкоголізму»; 

Тематичні бесіди:

–        «Історія тютюнопаління й боротьба з ним. Паління й асоціації»;

–        «За і проти паління. Шкала думок.»;

–        «Реклама як основа паління. Антиреклама – як метод упередження куріння»;

–        «Казкотерапія, відео-ролик і плакат, послання для тих, хто курить»;

–        «Позитивне ставлення до себе і до життя»;

–        «Розвиток творчого потенціалу особистості. Проведення вільного часу без шкідливих звичок»;

–        «Легальна наркоманія. Поняття про психологічну залежність. Звільнення від залежності»;

–        «Керування стресом: дихальна гімнастика, техніка самонавіювання»; 

Декадники:

–        Правових знань;

–        «Зелена весна»;

–        До Всесвітнього Дня здоров’я;

–        «Молодь обирає здоров’я»;

–        «16 днів проти гендерного насильства»