Девіз виховної роботи
“Я – особистість”
Напрямки виховної роботи:
- формування стійкої мотивації здорового способу життя,
- громадське виховання,
- національно-патріотичне виховання,
- превентивне виховання,
- фізичне виховання,
- художньо-естетичне виховання,
- трудове виховання,
- екологічне виховання.
- родинно-сімейне виховання,
- розвиток учнівського самоврядування .
Система виховних завдань:
- формування загальношкільного колективу на засадах учнівського самоврядування;
- створення умов для особистісного розвитку учнів, їх адаптації у суспільстві, професійного самовизначення, розвитку мотивації до пізнавальної та творчої діяльності;
- забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних і власних інтересів;
- формування національної самосвідомості і людської гідності;
- формування політичної та правової культури, усвідомлення взаємозв’язку між
- індивідуальними правами та свободами і громадською відповідальністю;
- виховання духовної культури особистості то створення умов для вільного формування власної світоглядної позиції;
- утвердження принципів загальнолюдської моралі;
- надання необхідних знань щодо формування вмінь та навичок індивідуального розвитку особистості;
- розвиток вмінь самостійного долання життєвих труднощів, узагальнення життєвого досвіду, вміння діяти на користь собі та оточуючим;
- збереження і зміцнення морального і фізичного здоров’я, формування культури здорового способу життя;
- сприяння усвідомленню учнями самоцінності та індивідуальності кожної особистості;
- формування ціннісного ставлення до навколишнього світу, до історичної і культурної спадщини українського народу і своєї родини
Психолого-педагогічна проблема
Сприяння розумінню підлітками переваг здорового способу життя; профілактика тютюнопаління, вживання алкогольних напоїв, наркотиків.
Учні школи беруть активну участь в районних, міських та обласних конкурсах, фестивалях.
Серед заходів, традиційних для школи, слід відзначити такі:
– День боротьби зі Снідом;
– День боротьби з курінням;
– День боротьби з туберкульозом;
– Зустрічі з лікарями – спеціалістами: офтальмологом, гінекологом, наркологом, педіатром;
– Загально-шкільні спартакіади;
– Випуск тематичних стіннівок «Здоров’я – найвищий скарб»;
– Конкурси плакатів «Обери життя»;
– Конкурс фоторобіт «Молодь за здоров’я»;
– Місячник «Молодь за здоров’я»;
– Міні-лекції з профілактики інфекційних та простудних захворювань; отруєння грибами;
Тренінги:
– «Зняття агресивності»;
– «Розвиток комунікативних навичок спілкування»;
– «Профілактика правопорушень»;
– «Вибір життєвої позиції»;
– «Ми – проти Сніду, ми – за життя»;
– «Твоє життя – твій вибір»;
– Мозкова атака «Твоя самодисципліна, воля, саморозвиток»;
– Практикум з батьками: «Динаміка зловживань психотропними препаратами, алкоголем в підлітковому віці. Профілактика, причини та наслідки наркоманії та алкоголізму»;
Тематичні бесіди:
– «Історія тютюнопаління й боротьба з ним. Паління й асоціації»;
– «За і проти паління. Шкала думок.»;
– «Реклама як основа паління. Антиреклама – як метод упередження куріння»;
– «Казкотерапія, відео-ролик і плакат, послання для тих, хто курить»;
– «Позитивне ставлення до себе і до життя»;
– «Розвиток творчого потенціалу особистості. Проведення вільного часу без шкідливих звичок»;
– «Легальна наркоманія. Поняття про психологічну залежність. Звільнення від залежності»;
– «Керування стресом: дихальна гімнастика, техніка самонавіювання»;
Декадники:
– Правових знань;
– «Зелена весна»;
– До Всесвітнього Дня здоров’я;
– «Молодь обирає здоров’я»;
– «16 днів проти гендерного насильства»