Інформація для батьків


Перелік необхідних документів для прийому дитини до гімназії:

– заява одного з батьків про прийом дитини до гімназії  на ім’я директора гімназії;

– копія свідоцтва про народження дитини;

– медична довідка за формою №86-1/0;

– довідка за формою №63 “Карта профілактичних щеплень”;

– довідка про реєстрацію місця проживання.

Відповідальна особа за реєстрацію: Якубенко Наталія Богданівна, тел.0993172482

Територія обслуговування с.Вовчинець; вул.Європейська ,2,корп.1,2,3; вул. Потічна 1д; вул.Яблунева ,корп. 1,2,3,6; вул.Вовчинецька 2а,2б; вул. Симоненка № 31-45 (непарні); пров. Ключний № 3,5,7.




Наказ № 19-у від 31.05.2022 року. Про зарахування учнів до 1 -х класів.

Онлайн реєстрація на дистанційне навчання з числа внутрішньо переміщених осіб.

З метою залучення до навчання учнів із числа внутрішньо переміщених осіб на території Івано-Франківської територіальної громади необхідно зареєструватися за посиланнями:

https://forms.gle/9EbcZnRuCQft4isi8 – учні закладів загальної середньої освіти;

– https://forms.gle/bYQJSQroiAZ1LQFYA – учні закладів професійно-технічної освіти) або через QR-коди.

Контактні телефони :066-57-40-995;068-03-56-028.

ЕЛЕКТРОННА РЕЄСТРАЦІЯ ДІТЕЙ У ВОВЧИНЕЦЬКУ ГІМНАЗІЮ РОЗПОЧНЕТЬСЯ ІЗ 1 КВІТНЯ  2022  РОКУ !


АЛГОРИТМ ДІЙ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
ВОВЧИНЕЦЬКОЇ ГІМНАЗІЇ В РАЗІ ВИНЕКНЕННЯ НАДЗВИЧАЙНОЇ СИТУАЦІЇ

У випадку надзвичайної ситуації просимо дотримуватись наступних дій:

  • Учні гімназії у супроводі вчителів та працівників гімназії організовано переходять у підвальне приміщення будинку культури с. Вовчинець.
  • Педагоги повідомляють батьків ( уповноважених осіб) у Viber групу  чи особисто про евакуацію та місце перебування дітей.
  • Після завершення небезпечної ситуації вчителі передають учнів, згідно списку в класному журналі, який класний керівник має з собою для контролю, батькам ( уповноваженим особам) з відміткою про передачу учнів.
  • Учні гімназії  під час евакуації перебуватимуть під наглядом класних керівників, вчителів-предметників та медичної сестри гімназії.

Адміністрація гімназії просить батьків звірити телефонні номери у класних керівників і бути на постійному зв’язку з ними. У разі відсутності мобільного зв’язку, зберігайте спокій і дотримуйтесь алгоритму дій зазначених вище.

ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ  !

У Вовчинецькій гімназії з 07.02.2022 року відновлюється  освітній процес для учнів 1-9 класів в очній формі з дотриманням протиепідемічних заходів.

Адміністрація закладу.

         Адміністрація Вовчинецької гімназії Івано-Франківської міської ради повідомляє, що  на підставі п.2.6. протоколу №1 від 22.01.2022 року засідання  комісії техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Івано-Франківської територіальної громади , моніторингу стану захворюваності здобувачів освіти і працівників гімназії  та рішення  педагогічної ради  від 26.01.2022 року ( протокол №6) з 27.01.2022 року освітній процес для учнів 1-4 класів буде проходити з використанням технологій дистанційного навчання  на невизначений термін.    

Директор гімназії __________________  П.В.Павлюк                                          


ШАНОВНІ БАТЬКИ!

ДО УВАГИ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ!

Вовчинецька гімназія з 01 березня 2022 року оголошує набір здобувачів освіти в 1-ші класи на 2022-2023 н. р.
(за електронною формою реєстрації на сайті school.bloqly.com)

Детальніше …..

Вовчинецька гімназія запрошує Вас приносити оригінали документів, для оформленн ваших дітей в 1 клас.

Черговий адміністратор закладу( на час ведення жорсткого карантину), здійснюватиме прийом громадян щодня, з 9.00 до 12.00.

Для вступу необхідно подати такі документи:
1.Заява одного із батьків дитини.
2.Свідоцтво про народження дитини ( оригінал) та копію.
3.Медичну довідку № 086 – 1/0/
4. Довідка про реєстрацію місця проживання.

Шановні батьки! Ви заповнюєте те ж пункт пільга. В цьому пункті, вказуєте чи ви є з мікрорайону, чи маєте інші переваги.

1 березня 2021 р. розпочинається електронна реєстрація (зарахування) дітей до 1-х класів на сайті : https://school.bloqly.com

Покрокова інструкція щодо реєстрації:  http://surl.li/meky

Шкільні адміністратори, які відповідають за електронну реєстрацію дітей до    1-го класу:

 заступник директора гімназії Якубенко Наталія Богданівна  контактний телефон 099-317-24-82,

вчитель інформатики Книщук Олег Любомирович  контактний телефон 066-806-07-15)) 

електронна адреса школи: vovch_school@i.ua

День і час подачі оригіналів документів буде вказано у вашому «власному кабінеті» на порталі Blogly.


ДО ВІДОМА БАТЬКІВ. Перелік категорій дітей, які отримують одноразове і дворазове харчування.

Загальні вимоги до харчування дітей в закладах освіти.

До відома батьків/ осіб ,що їх заміняють майбутніх першокласників

На виконання рішення Івано-Франківської міської ради від 24.12.2020 року № 339-3 « Про впровадження електронної реєстрації дітей до 1-х класів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської територіальної громади» з 01.03.2021 року у  закладах загальної середньої освіти Івано-Франківської міської територіальної громади буде запроваджено електронну реєстрацію дітей до 1-х класів.

Із 01.03. 2021 року  до 31.05.2021 року дитину-першокласника   для навчання  в Вовчинецькій гімназії можна буде зареєструвати на сайті

https://school.bloqly.com

Перегляньте також  про процедуру реєстрації за посиланням https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3770121799713518&id=100001472040903 або на нашому сайті:

Примітка.   1. Підтвердити місце проживання дитини можна документами , визначеними у п.8 Постанови Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 року № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів».

         Для підтвердження інформації про місце проживання дитини надається один з таких документів (за вибором особи, яка подає заяву):

  • паспорт громадянина України одного з батьків дитини чи законних представників з припискою;
  • довідка про реєстрацію місця проживання особи;
  • довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
  • документ, що засвідчує право власності на відповідне житло;
  • рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання;
  • документ, що засвідчує право користування житлом чи між юридичною і фізичною особами, зокрема щодо користування кімнатою в гуртожитку;
  • довідка про проходження служби у військовій частині;
  • акт обстеження умов проживання інший офіційний документ, що містить інформацію про місце проживання дитини та/або одного з її батьків чи законних представників.

    Зверніть увагу на наступне :  У випадку, якщо дитина проживає не за місцем обслуговування гімназії , така заявка буде розглядатися відповідно до черги, але за наявності вільних місць (не раніше 1 червня).

  1. 2Якщо батьки не мають доступу до мережі Інтернету чи не мають своєї електронної пошти, то, будь ласка, звертайтеся з 01.03.2021 року в  гімназію, де відповідальні адміністратори (заступник директора гімназії Якубенко Наталія Богданівна ( 0993172482), вчитель інформатики Книщук Олег Любомирович ( 0668060715))  допоможуть  зареєструвати дитину.
  2. 3. Розробниками програми рекомендовано для реєстрації використовувати пошту Gmail .

Адміністрація  Вовчинецької гімназії.


Для вступу необхідно подати такі документи:
1.Заява одного із батьків дитини.
2.Свідоцтво про народження дитини ( оригінал) та копію.
3.Медичну довідку № 086 – 1/0/
4. Довідка про реєстрацію місця проживання.

Наказ про територію обслуговування на 2021-2022 н.р.

ШАНОВНІ  БАТЬКИ!

Продовжено термін прийому заяв щодо зарахування дітей в перший клас до 15.08.2020 року.

Для вступу необхідно подати такі документи:
1.Заява одного із батьків дитини.
2.Свідоцтво про народження дитини ( оригінал) та копію.
3.Медичну довідку № 086 – 1/0

Стаття 55. Права та обов’язки батьків здобувачів освіти
1. Виховання в сім’ї є першоосновою розвитку дитини як особистості. Батьки мають рівні права та обов’язки щодо освіти і розвитку дитини.
2. Батьки здобувачів освіти мають право:
• захищати відповідно до законодавства права та законні інтереси здобувачів освіти;
• звертатися до закладів освіти, органів управління освітою з питань освіти;
• обирати заклад освіти, освітню програму, вид і форму здобуття дітьми відповідної освіти;
• брати участь у громадському самоврядуванні закладу освіти, зокрема обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування закладу освіти;
• завчасно отримувати інформацію про всі заплановані у закладі освіти та позапланові педагогічні, психологічні, медичні, соціологічні заходи, дослідження, обстеження, педагогічні експерименти та надавати згоду на участь у них дитини;
• брати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини та/або індивідуального навчального плану;
• отримувати інформацію про діяльність закладу освіти, результати навчання своїх дітей (дітей, законними представниками яких вони є) і результати оцінювання якості освіти у закладі освіти та його освітньої діяльності.
3. Батьки здобувачів освіти зобов’язані:
• виховувати у дітей повагу до гідності, прав, свобод і законних інтересів людини, законів та етичних норм, відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих і довкілля;
• сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягненню дитиною передбачених нею результатів навчання;
• поважати гідність, права, свободи і законні інтереси дитини та інших учасників освітнього процесу;
• дбати про фізичне і психічне здоров’я дитини, сприяти розвитку її здібностей, формувати навички здорового способу життя;
• формувати у дитини культуру діалогу, культуру життя у взаєморозумінні, мирі та злагоді між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами, представниками різних політичних і релігійних поглядів та культурних традицій, різного соціального походження, сімейного та майнового стану;
• настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;
• формувати у дітей усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;
• виховувати у дитини повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України;
• дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також умов договору про надання освітніх послуг (за наявності).
4. Держава надає батькам здобувачів освіти допомогу у виконанні ними своїх обов’язків, захищає права сім’ї.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування мають поважати право батьків виховувати своїх дітей відповідно до власних релігійних і філософських переконань, а суб’єкти освітньої діяльності мають враховувати відповідні переконання під час організації та реалізації освітнього процесу, що не повинно порушувати права, свободи та законні інтереси інших учасників освітнього процесу.
5. Інші права та обов’язки батьків здобувачів освіти можуть встановлюватися законодавством, установчими документами закладу освіти і договором про надання освітніх послуг (за наявності).

Лист МОН Щодо організованого завершення 2019-2020 н.р. та зарахування до закладів загальної середньої освіти

Державний стандарт початкової освіти

Наказ МОН від 16-04-2018 №367 “Про затвердження порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів для здобуття повної загальної середньої освіти”

Наказ ДОН Про закріплення територій обслуговування

Для батьків майбутніх першокласників (2019-2020 н.р.)

Порядок зарахування учнів до школи.

Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти (Наказ МОН від 10.05.2018 № 367)

ІНКЛЮЗИВНЕ ТА ІНДИВІАЛЬНЕ НАВЧАННЯ

Наказ МОН УКраїни від 10.02.2021  № 160 Про внесення змін до деяких наказів Міністерства освіти і науки України

Постанова Кабінету Міністрів України від 15.09.2021 №957 Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньї освіти 

Лист МОН від 30.08.2021 №1/9-436 Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021-2022 н.р.

Лист МОН №1/9-495 від 31.08.2020 “Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у ЗЗСО у 2020/2021 н.р.

Порядок організації інклюзивного навчання

Положення про індивідуальну форму здобуття ЗСО.

Положення про команду психолого-педагогічного супроводу

Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у 2019-2020 н.р.

Навчальні програми для дітей із затримкою психічного розвитку

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ МАРШРУТ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
(рекомендації батькам щодо розуміння інклюзії та алгоритму дій батьків дітей з особливими освітніми потребами для зарахування в заклад освіти)
І. Що таке інклюзія?
Інклюзія від англійського inclusion – включення) – процес збільшення ступеня участі всіх громадян в соціумі, і насамперед тих, що мають труднощі у фізичному чи розумовому розвитку. Він передбачає розробку і застосування таких конкретних рішень, які зможуть дозволити кожній людині рівноправно брати участь в академічному і суспільному житті. При інклюзії всі зацікавлені сторони повинні брати активну участь для отримання бажаного результату. Інклюзія – це процес реального включення дітей з особливими потребами, з інвалідністю в активне суспільне життя і однаковою мірою необхідна для всіх членів суспільства.
Що таке інклюзивна освіта?
Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього закладу.
Головна мета створення інклюзивних класів – задоволення соціальних та освітніх потреб, організація корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю.
Діти з особливими освітніми потребами
Діти з особливими освітніми потребами – діти сліпі та із зниженим зором, глухі та із зниженим слухом, з тяжким порушенням мовлення, із затримкою психічного розвитку, з порушенням опорно–рухового апарату,розумовою відсталістю, діти із складними вадами розвитку( у тому числі діти з розладами аутичного спектру).
ІІ. ВИСНОВОК ВІД ПСИХОЛОГО-МЕДИКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОНСУЛЬТАЦІЇ (ПМПК) АБО ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ (ІРЦ).
Такий висновок надається дитині з особливими освітніми потребами після консультації тільки у присутності батьків або осіб, що їх заміняють відповідно до рішення, в якому вказана рекомендована форма навчання та розвитку на основі потреб дитини.
ІІІ. СПІВБЕСІДА У НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Керівнику закладу освіти подається і обов’язково реєструється ЗАЯВА на зарахування дитини до школи і висновок ПМПК (ІРЦ), обов’язків на даний час документ, підтверджуючий потреби дитини. Уточнюється термін часу для узгодження дій з управлінням освіти для відкриття інклюзивного класу та зарахування дитини до освітнього закладу, можливість створення умов для перебування дитини, безпечного навчального середовища, забезпеченість спеціалістами тощо.
IV. При відсутності інклюзивного класу керівник подає клопотання до управління освіти щодо його відкриття та необхідності створення відповідних умов для забезпечення повноцінного навчання дитини.
V. Управління освіти приймає рішення щодо створення необхідних умов перебування дитини з особливими освітніми потребами в освітньому закладі. У разі неможливості створення таких умов, управління освіти може запропонувати батькам інший освітній заклад, в якому створені умови або є можливість їх створити.
VI. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ПРИ ВЛАШТУВАННІ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В ОСВІТНІЙ ЗАКЛАД (ІНКЛЮЗИВНИЙ КЛАС)
До заяви батьків або осіб, що їх замінюють, додаються:
• медична карта (індивідуальна карта дитини) з висновками лікарів, що дитина може відвідувати освітній заклад;
• довідка дільничного лікаря про епідеміологічне оточення ;
• свідоцтво про народження;
• висновок ПМПК (ІРЦ) або висновок лікувально-контрольної комісії територіального лікувально-профілактичного закладу чи тубдиспансеру;
• якщо дитина з інвалідністю, то відповідні підтверджуючі документи або копії посвідчення особи, відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям з інвалідністю»;
• копія індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю.
VII. При зарахуванні до освітнього закладу складається індивідуальна програма розвитку дитини.
На основі висновку і рекомендацій ПМПК (ІРЦ) програму розробляє група фахівців навчального закладу з обов’язковим залученням батьків. Склад групи фахівців індивідуального супроводу дитини визначається керівником закладу і затверджується відповідним наказом.
До планування роботи з дитиною із особливими освітніми потребами можуть залучатися фахівці ПМПК (ІРЦ), навчально-реабілітаційних центрів, інших навчальних закладів.
VIII. Для забезпечення особистісно-орієнтованого підходу та організації корекційної роботи в інклюзивному класі штатним розписом ЗЗСО передбачається 1 ставка асистента вчителя на інклюзивний клас.
За письмовою заявою батьків або осіб, що їх замінюють, адміністрація закладу може надавати дозвіл бути асистентом дитини з особливими потребами на громадських (волонтерських) засадах або за рахунок коштів громадських організацій та інших джерел не заборонених законодавством. (Медична книжка для асистента дитини ОБОВЯЗКОВА і зберігається у медичному кабінеті).
ІХ. Протипоказаннями для прийому до інклюзивних класів є:
• ІІІ і IV ступені порушень функцій організму, які не сумісні з перебуванням дитини в організованому колективі;
• всі хвороби у гострому періоді, хронічні хвороби в стадії загострення, всі хвороби, які потребують стаціонарного лікування, гострі інфекційні захворювання до закінчення строку карантину